Termeni si conditii

Mic dejun 50 lei / zi / persoană.

Restaurant deschis zilnic doar pentru mic dejun intre orele 08:00-10:00 

Cazare

În cazul în care observați o defecțiune sau un accesoriu lipsă în dotarea camerei, vă rugăm să anunțați la receptie.

Deteriorarea de către oaspeți a oricărui obiect de inventar a Complexului Marinn atrage răspunderea materială a acestora privind achitarea daunelor la valorile afișate în lista obiectelor de inventar, regăsită în mapa din cameră sau pe pagina de internet a proprietății. Complexul își rezervă dreptul de a încasa contravaloarea oricărui obiect însușit de către oaspete din hotel. Dacă aceste deteriorări / distrugeri vor fi observate după plecarea oaspetelui (fără ca acesta sa fi anunțat la receptie în prealabil), Complexul își rezervă dreptul de a recupera valoarea prejudiciului taxând cardul de credit al oaspetelui, oferit drept garanție, dupa caz.

Este interzisă folosirea în cadrul Complexului a electrocasnicelor/ustensilelor de bucătărie (fierbător, plită, fier de calcat etc).

Este strict interzisă aprinderea oricărei surse de foc, inclusiv de lumânări, artificii și / sau bețișoare aromatice în interiorul hotelului și va atrage după sine penalizări în valoare de 100 euro (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plăţii).

Aer condiționat

Toate camerele sunt dotate cu aer condiționat. Pentru deschiderea / închiderea sistemului, pentru schimbarea temperaturii sau a setărilor aparatului, vă rugăm să folosiți telecomanda.

Minibar

În fiecare cameră este disponibil un frigider tip minibar.

Seif doar la receptie.

Televiziune

Programe TV prin cablu sunt disponibile în fiecare cameră din complex.

Internet

Internetul wireless este disponibil gratuit în toate camerele și spațiile comune. Conexiunea se poate face de pe dispozitivul dumneavoastră mobil (laptop, tabletă, smartphone, etc); accesați rețeaua "Complex Marinn".

Cereri suplimentare

Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, anauntati la receptie.

Nu se va intra în cameră, decât cu permisiunea dumneavoastră, pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 07:00 – 14:00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepție.

Bagaje

Bagajele pot fi păstrate în camera de bagaje pentru o perioadă de maxim 6 ore, fără plată. Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 12 ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.

Conduită

Nu practicăm un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.

Nu este permis accesul în restaurant și în spațiile comune ale Complexului (holuri, terase, recepție, etc) în costum de baie.

Este interzisă servirea altor alimente/băuturi cumpărate din afara restaurantului pe tersasa restaurantului.

Este interzis accesul cu accesorii de plajă gonflabile de dimensiuni mari (saltele, fotolii, etc)  în stare umflată în interiorul Complexului.

În cadrul Complexului Marinn este interzisă discriminarea. Nu tolerăm și nu agreem discriminările de orice fel (rasă, culoare, religie, naționalitate, sex, statut marital sau social, vârstă, origini etnice sau persoane cu dizabilități).

Complex Marinn își rezervă dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea și comportamentul lor aduc prejudicii imaginii Complexului sau îi deranjează pe alți oaspeți.

Afecțiunile de sănătate ascunse, nedeclarate, exonerează Complex Marinn de orice responsabilitate.

Spațiile comune

Vă rugăm să păstrați liniștea și să nu deranjați liniștea celorlalți turiști în perioada de odihnă (între orele 23:00 și 07:00).

Vă rugăm să nu alergați, catarati pe geamuri si balustrade sau să practicați diverse sporturi în spațiile comune sau în holurile Complexului. Orice incalcare exonoreaza Complex Marinn de orice responsabilitate.

Supraveghere video

Spațiile comune sunt supravegheate video.  Nu ne asumăm responsabilitatea pentru obiectele pierdute, uitate sau presupus furate din camerele de cazare.

Fumatul

Fumatul tradițional și țigara electronică sunt interzise în întreaga proprietate (camere de cazare și spații comune) conform legislaţiei aplicabile în vigoare (Legea 349/2002 modificată şi completată prin Legea 15/2016). Vă informăm că în fiecare cameră există senzori de detecție care detectează fumul de ţigară şi declanşează alarma de incendiu.

Complex Marinn dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare 150 euro/noapte (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plăţii), reprezentând serviciile de curăţenie a camerei. Este perimis fumatul doar la tersele din aer liber si balcoane.

Parcare

Parcarea este gratuită, în limita locurilor disponibile. Vă rugăm să parcați autovehiculul astfel încât să ocupați un singur loc de parcare si sa anuntati la receptie numarul camerei si al autovechicului.

Vizitatori

Nu este permis accesul vizitatorilor in camere ci doar la terasa.

Animale de companie

Iubim animalele, dar nu este permis accesul cu animale de companie în interiorul Complexului.

Loc de joaca

Va rugam sa supravegheati copiii. Complex Marinn nu isi asuma responsabiliatea in caz de accidentari.

Servicii oferite 

Oaspeții cazați în cadrul Complexului Marinn beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare.

Servicii gratuite:

  • Parcare gratuită pe durata șederii
  • Rețea de internet wireless (Wi-Fi)
  • Loc de joaca

Servicii cu plată:

  • Mic dejun/ unde nu este inclus in pret(apartamentele) 
  • Room service
  • Spalătorie sau călcătorie
  • Telefonie internă și internațională
  • Trimitere și primire corespondență
  • Transport daca este disponibil 
  • Surpriza(flori/ tort) 
  • Aranjament special camera(luna de miere)

Pierdere cheie acces cameră

Vă rugăm să contactaţi de urgenţă recepţia imediat ce aţi pierdut cheia de acces în cameră. Pentru a vă elibera duplicat este necesară identificarea dvs. cu un document de identitate și achitarea unei taxe în valoare de 50 euro (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plăţii).

Protecția și grija față de mediu

Protecția mediului reprezintă o preocupare permanentă la Complex Martinn. Conștientizăm cât de importantă este protecția mediului și ne angajăm să minimizăm impactul operațiunilor noastre asupra mediului. Încercăm să reducem poluarea, emisiile și deșeurile.

Folosim iluminat eficient energetic cu led pentru a minimiza consumul de energie electrică.

Lenjeria și prosoapele se schimbă la 3 zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru semnalarea schimbării lenjeriei sau a prosoapelor oaspeții sunt rugați să le lase pe jos, în baie.

Vă rugăm să nu folosiți prosoapele sau lenjeria pentru: șters părul vopsit, pentru demachiat, curăţat încălțămintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi strict pentru uz corporal.

Protecție în caz de incendiu

Pentru siguranța oaspeților noștri, am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu.

În fiecare cameră și spațiu comun sunt prezente detectoare de fum și plan de evacuare. Pe partea interioară a ușii se găsește planul de evacuare cu indicarea camerei pe etaj și marcarea celei mai apropiate ieșiri de urgență.

În spațiile comune sunt prevăzute extinctoare, semnalizatoare luminoase pentru căile de evacuare și plan de evacuare.

Căile de evacuare sunt semnalizate corespunzător, conform legislației în vigoare, cu elemente luminoase, alimentate non-stop la surse separate de energie.

Modificări termeni și condiții

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Complex Marinn fără a se face notificări în prealabil.

Întrebări și reclamații

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:

– au părăsit incinta Complexului, fără să plătească pentru serviciile de care au beneficiat;

– au produs degradări sau distrugeri;

– au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o;

– nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.

Dacă aveți întrebări, sugestii, sesizări sau reclamații vă rugăm să ne contactați prin Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefonic.

Conținutul website-ului este proprietatea Complex Marinn.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Complex Marinn!

Arhiva site-uri vilamarinn.ro

© 2025, Mircea Topologeanu

Locatia complexului

Strada Delfinului, nr.40 Costinesti. Judetul Constanta

Rezervari & Intrebari

E. office.vilamarinn@gmail.com
P. +40724552383
 

Urmareste-ne